Reklamace a výměna zboží
Někdy se stane, že vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, nelíbí se vám, nesplňuje vaše očekávání. Já se vždy snažím o to, aby vám objednané zboží dělalo především radost. A pokud tomu tak není, můžete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat. Jak na to se dozvíte níže.
REKLAMACE
Adresa pro zaslání zboží:
Ing. Petra Hanyková, Platanová 78, 252 65 Holubice- Kozinec
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, napište mi email, za co ho chcete vyměnit, pošlete ho zpět a já se vynasnažím vám v co nejkratším možném termínu maximálně vyhovět.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Dle občanského zákoníku máte jako spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky při nákupu v internetovém obchodě. Zboží tedy v této době můžete vrátit, případně vyměnit. Dle § 1837 občanského zákoníku nelze od smlouvy odstoupit pakliže se jedná o zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka.
Formulář pro odstoupení od smlouvy