Reklamace a výměna zboží

Někdy se stane, že vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, nelíbí se vám, nesplňuje vaše očekávání. Já se vždy snažím o to, aby vám objednané zboží dělalo především radost. A pokud tomu tak není, můžete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat. Jak na to se dozvíte níže. 

hany_dekoarce_eshop_reklamace_vymena_zbozi

REKLAMACE

Reklamovat můžete zboží, které vykazuje vadu ( např. vadu materiálu, funkční vadu, vadu vzniklou při výrobě či kompletaci zboží).
Reklamace se nevztahuje na zboží opotřebené, vady vzniklé používáním či, kterou jste sám způsobil nebo o ní již při nákupu věděl
Záruka se rovněž nevztahuje na vady vzniklé nevhodným používáním zboží a na zboží, kdy se zákazník a prodávající dohodli na snížení ceny
Reklamované zboží je nutné vrátit čisté, nepoškozené, v původním stavu 
Reklamace musí být uplatněna v zákonné lhůtě 24 měsíců.
Než zboží odešlete, kontaktujte mě, prosím, na email info@hanydekorace.cz , do předmětu napište REKLAMACE a číslo své objednávky ( zboží, prosím, neposílejte na dobírku, nebude přijato a bude odesláno zpět)
Poštovné za přepravu je hrazeno zákazníkem. 
Pokud bude reklamace uznána, vyměním a zašlu zboží na vlastní náklady zpět na vaši adresu.
V případě neuznání reklamace zašlu zboží zpět na náklady kupujícího.
 

Adresa pro zaslání zboží:

Ing. Petra Hanyková, Platanová 78, 252 65 Holubice- Kozinec

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, napište mi email, za co ho chcete vyměnit, pošlete ho zpět a já se vynasnažím vám v co nejkratším možném termínu maximálně vyhovět.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dle občanského zákoníku máte jako spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky při nákupu v internetovém obchodě. Zboží tedy v této době můžete vrátit, případně vyměnit. Dle  § 1837 občanského zákoníku nelze od smlouvy odstoupit pakliže se jedná o zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka.

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Reklamační formulář